学習支援のための科学の評価システム<br>Systems for State Science Assessment

個数:
  • ポイントキャンペーン

学習支援のための科学の評価システム
Systems for State Science Assessment

  • ウェブストア価格 ¥10,901(本体¥9,910)
  • National Academies Press(2006/01発売)
  • 外貨定価 US$ 49.95
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 495pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 248 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780309096621
  • DDC分類 372.35

基本説明

In response to the NCLB, this book provides a detailed examination of K-12 science assessment: looking specifically at what should be measured and how to measure it.

Full Description

In response to the No Child Left Behind Act of 2001 (NCLB), Systems for State Science Assessment explores the ideas and tools that are needed to assess science learning at the state level. This book provides a detailed examination of K-12 science assessment: looking specifically at what should be measured and how to measure it.

Along with reading and mathematics, the testing of science is a key component of NCLB—it is part of the national effort to establish challenging academic content standards and develop the tools to measure student progress toward higher achievement. The book will be a critical resource for states that are designing and implementing science assessments to meet the 2007-2008 requirements of NCLB.

In addition to offering important information for states, Systems for State Science Assessment provides policy makers, local schools, teachers, scientists, and parents with a broad view of the role of testing and assessment in science education.

Table of Contents

Front Matter
Executive Summary
1 Introduction
2 A Systems Approach to Assessment
3 Science Literacy: Implications for Assessment
4 The Centrality of Standards
5 Designing Science Assessment
6 Implementation and Support
7 Issues of Equity and Adequacy
8 Evaluation and Monitoring
9 Supporting the Design, Implementation, and Evaluation of State Science Assessment Systems
References
Appendix A Practical Tips
Appendix B Background Papers
Appendix C Biographical Sketches of Committee, Staff, and Working Group Members
Index

Contents

1 Front Matter; 2 Executive Summary; 3 1 Introduction; 4 2 A Systems Approach to Assessment; 5 3 Science Literacy: Implications for Assessment; 6 4 The Centrality of Standards; 7 5 Designing Science Assessment; 8 6 Implementation and Support; 9 7 Issues of Equity and Adequacy; 10 8 Evaluation and Monitoring; 11 9 Supporting the Design, Implementation, and Evaluation of State Science Assessment Systems; 12 References; 13 Appendix A Practical Tips; 14 Appendix B Background Papers; 15 Appendix C Biographical Sketches of Committee, Staff, and Working Group Members; 16 Index

最近チェックした商品