消費者心理学<br>Consumption Matters : A Psychological Perspective

個数:

消費者心理学
Consumption Matters : A Psychological Perspective

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 176 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780230201170
  • DDC分類 306.3

Full Description

What does it mean to live in a consumer society and how does this impact on our behaviour?

In this insightful and engaging introduction to the psychology of consumption, Cathrine Jansson-Boyd discusses the various ways that consumer activities pervade our everyday lives, whether we are buying the latest trends to keep up with our peers or altering our physical looks so that we can fit the media's beauty mould.

Highlighting why the spread of consumption through society is so important, the book looks at the impact on both children and the environment as well as at ethical considerations. Consumption Matters is the essential starting point for both students and general readers interested in consumer psychology.

Contents

Introduction
Young Consumers: Are they the Beauty and the Consumer Society the Beast?
Changing Our Identities by Changing Our Possessions
Consuming the Environment
Ethical Consumption
Mirror, Mirror
Consumption as a Means to Happiness
When Shopping Becomes a Burden.

最近チェックした商品