Maya Python for Games and Film : A Complete Reference for Maya Python and the Maya Python API

個数:
電子版価格
¥14,496
  • 電子版あり

Maya Python for Games and Film : A Complete Reference for Maya Python and the Maya Python API

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 408 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780123785787
  • DDC分類 006.76

Full Description

Maya Python for Games and Film is the first book to focus exclusively on how to implement Python with Maya. Written by trusted authorities in the field, this in-depth guide will help you master Maya Python, whether you're a seasoned technical artist looking to make the transition from MEL to Python or an aspiring artist not wanting to scramble for information.

Contents

Acknowledgments, Introduction: Welcome to Maya Python, PART 1. BASICS OF PYTHON AND MAYA, CHAPTER 1. Maya Command Engine and User Interface, CHAPTER 2. Python Data Basics, CHAPTER 3. Writing Python Programs in Maya, CHAPTER 4. Modules, CHAPTER 5. Object-Oriented Programming in Maya, PART 2. DESIGNING MAYA TOOLS WITH PYTHON, CHAPTER 6. Principles of Maya Tool Design, CHAPTER 7. Basic Tools with Maya Commands, CHAPTER 8. Advanced Graphical User Interfaces with Qt, PART 3. MAYA PYTHON API FUNDAMENTALS, CHAPTER 9. Understanding C++ and the API Documentation, CHAPTER 10. Programming a Command, CHAPTER 11. Data Flow in Maya, CHAPTER 12. Programming a Dependency Node

最近チェックした商品