Business-to-Business Marketing : Analysis and Practice
  • 洋書

Business-to-Business Marketing : Analysis and Practice  Paperback,  言語:ENG

Vitale, Robert P./ Giglierano, Joseph/ Pfoertsch, Waldemar

  • Pearson College Div(2010/07発売)
  • ご注文いただけません
中国企業のグローバル化<br>The Globalization of Chinese Companies : Strategies for Conquering International Markets
  • 洋書
  • 電子版あり

中国企業のグローバル化
The Globalization of Chinese Companies : Strategies for Conquering International Markets
 Hardcover,  言語:ENG

Yeung, Arthur/ Xin, Katherine/ Pfoertsch, Waldemar/ Liu, Shengjun

  • ウェブストア価格 ¥8,995(本体¥8,178)
  • John Wiley & Sons Inc(2011/05発売)
  • ポイント 81pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
B2B Brand Management
  • 洋書

B2B Brand Management  言語:ENG

Kotler, Philip/ Pfoertsch, Waldemar

  • Springer(2006/01発売)
  • ご注文いただけません
Social Marketing : Erfolgreiche Marketingkonzepte für Non-Profit-Organisationen. Hrsg. v. Institut f. Social Marketing
  • 洋書

Social Marketing : Erfolgreiche Marketingkonzepte für Non-Profit-Organisationen. Hrsg. v. Institut f. Social Marketing

Mitarbeit: Koziol, Klaus/Pfoertsch, Waldemar/Heil, Steffen

  • SCHÄFFER-POESCHEL(2006発売)
  • ご注文いただけません
Die Marke in der Marke : Bedeutung und Macht des Ingredient Branding (2006. XXII, 204 S. m. 68 Abb. 24 cm)
  • 洋書

Die Marke in der Marke : Bedeutung und Macht des Ingredient Branding (2006. XXII, 204 S. m. 68 Abb. 24 cm)  Hardcover

Pfoertsch, Waldemar/ Mueller, Indrajanto

  • ウェブストア価格 ¥12,509(本体¥11,372)
  • SPRINGER, BERLIN(2006発売)
  • ポイント 113pt
  • 海外取次在庫
Business Brand Design Management
  • 洋書

Business Brand Design Management  Hardcover,  言語:ENG

Pfoertsch, Waldemar (EDT)/ Alexis, Jeremy (EDT)/ Schad, Frank (EDT)/ S

  • Springer Verlag(2008/02発売)
  • ご注文いただけません
Das neue Marketing-Mindset : Management, Methoden und Prozesse für ein Marketing von Mensch zu Mensch
  • 洋書

Das neue Marketing-Mindset : Management, Methoden und Prozesse für ein Marketing von Mensch zu Mensch  Paperback,  言語:GER

Pförtsch, Waldemar/ Sponholz, Uwe

  • ウェブストア価格 ¥12,585(本体¥11,441)
  • Springer Gabler(2019/07発売)
  • ポイント 114pt
  • 海外取次在庫
Ingredient Branding : Making the Invisible Visible (2010)
  • 洋書

Ingredient Branding : Making the Invisible Visible (2010)  Paperback,  言語:ENG

Kotler, Philip/ Pfoertsch, Waldemar

  • ウェブストア価格 ¥13,633(本体¥12,394)
  • Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K(2014/11発売)
  • ポイント 123pt
  • 海外取次在庫
コトラーのH2Hマーケティング事例研究:指導の手引き<br>An Instructor's Manual to H2H Marketing Case Studies : Teach Human-to-Human Marketing Effectively (Springer Business Cases)
  • 洋書

コトラーのH2Hマーケティング事例研究:指導の手引き
An Instructor's Manual to H2H Marketing Case Studies : Teach Human-to-Human Marketing Effectively (Springer Business Cases)
 Hardcover,  言語:ENG

Kotler, Philip/ Pfoertsch, Waldemar/ Sponholz, Uwe

  • ウェブストア価格 ¥12,585(本体¥11,441)
  • Springer International Publishing AG(2024/03発売)
  • ポイント 114pt
  • 海外取次在庫
Transformational Sales : Making a Difference with Strategic Customers
  • 洋書

Transformational Sales : Making a Difference with Strategic Customers  Paperback,  言語:ENG

Kotler, Philip/ Dingena, Marian/ Pfoertsch, Waldemar

  • ウェブストア価格 ¥13,633(本体¥12,394)
  • Springer International Publishing AG(2016/08発売)
  • ポイント 123pt
  • 海外取次在庫