Ingredient Branding : Making the Invisible Visible (2010)
  • 洋書

Ingredient Branding : Making the Invisible Visible (2010)  Paperback,  言語:ENG

Kotler, Philip/ Pfoertsch, Waldemar

  • ウェブストア価格 ¥13,542(本体¥12,311)
  • Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K(2014/11発売)
  • ポイント 123pt
  • 海外取次在庫
『コトラーのH2Hマーケティング:「人間中心マーケティング」の理論と実践』(原書)<br>H2H Marketing : The Genesis of Human-to-Human Marketing
  • 洋書

『コトラーのH2Hマーケティング:「人間中心マーケティング」の理論と実践』(原書)
H2H Marketing : The Genesis of Human-to-Human Marketing
 Hardcover,  言語:ENG

Kotler, Philip/ Pfoertsch, Waldemar/ Sponholz, Uwe

  • ウェブストア価格 ¥8,202(本体¥7,457)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/12発売)
  • ポイント 74pt
  • 海外取次在庫
Business-to-Business Marketing : Analysis and Practice
  • 洋書

Business-to-Business Marketing : Analysis and Practice  Paperback,  言語:ENG

Vitale, Robert P./ Giglierano, Joseph/ Pfoertsch, Waldemar

  • Pearson College Div(2010/07発売)
  • ご注文いただけません
中国企業のグローバル化<br>The Globalization of Chinese Companies : Strategies for Conquering International Markets
  • 洋書
  • 電子版あり

中国企業のグローバル化
The Globalization of Chinese Companies : Strategies for Conquering International Markets
 Hardcover,  言語:ENG

Yeung, Arthur/ Xin, Katherine/ Pfoertsch, Waldemar/ Liu, Shengjun

  • ウェブストア価格 ¥8,862(本体¥8,057)
  • John Wiley & Sons Inc(2011/05発売)
  • ポイント 80pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
B2B Brand Management
  • 洋書

B2B Brand Management  言語:ENG

Kotler, Philip/ Pfoertsch, Waldemar

  • Springer(2006/01発売)
  • ご注文いただけません
Social Marketing : Erfolgreiche Marketingkonzepte für Non-Profit-Organisationen. Hrsg. v. Institut f. Social Marketing
  • 洋書

Social Marketing : Erfolgreiche Marketingkonzepte für Non-Profit-Organisationen. Hrsg. v. Institut f. Social Marketing

Mitarbeit: Koziol, Klaus/Pfoertsch, Waldemar/Heil, Steffen

  • SCHÄFFER-POESCHEL(2006発売)
  • ご注文いただけません
Die Marke in der Marke : Bedeutung und Macht des Ingredient Branding (2006. XXII, 204 S. m. 68 Abb. 24 cm)
  • 洋書

Die Marke in der Marke : Bedeutung und Macht des Ingredient Branding (2006. XXII, 204 S. m. 68 Abb. 24 cm)  Hardcover

Pfoertsch, Waldemar/ Mueller, Indrajanto

  • ウェブストア価格 ¥12,294(本体¥11,177)
  • SPRINGER, BERLIN(2006発売)
  • ポイント 111pt
  • 海外取次在庫
Business Brand Design Management
  • 洋書

Business Brand Design Management  Hardcover,  言語:ENG

Pfoertsch, Waldemar (EDT)/ Alexis, Jeremy (EDT)/ Schad, Frank (EDT)/ S

  • ウェブストア価格 ¥20,629(本体¥18,754)
  • Springer Verlag(2008/02発売)
  • ポイント 187pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Das neue Marketing-Mindset : Management, Methoden und Prozesse für ein Marketing von Mensch zu Mensch
  • 洋書

Das neue Marketing-Mindset : Management, Methoden und Prozesse für ein Marketing von Mensch zu Mensch  Paperback,  言語:GER

Pförtsch, Waldemar/ Sponholz, Uwe

  • ウェブストア価格 ¥12,500(本体¥11,364)
  • Springer Gabler(2019/07発売)
  • ポイント 113pt
  • 海外取次在庫
コトラーのH2Hマーケティング事例研究:指導の手引き<br>An Instructor's Manual to H2H Marketing Case Studies : Teach Human-to-Human Marketing Effectively (Springer Business Cases)
  • 洋書

コトラーのH2Hマーケティング事例研究:指導の手引き
An Instructor's Manual to H2H Marketing Case Studies : Teach Human-to-Human Marketing Effectively (Springer Business Cases)
 Hardcover,  言語:ENG

Kotler, Philip/ Pfoertsch, Waldemar/ Sponholz, Uwe

  • ウェブストア価格 ¥12,500(本体¥11,364)
  • Springer International Publishing AG(2024/03発売)
  • ポイント 113pt
  • 海外取次在庫