ブランド化の今日的論点<br>Contemporary Issues in Branding
  • 洋書

ブランド化の今日的論点
Contemporary Issues in Branding
 Paperback,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Palazzo, Maria (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,415(本体¥11,287)
  • Routledge(2019/12発売)
  • ポイント 112pt
  • 海外取次在庫
Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management : Internal Marketing (University of Tehran Science and Humanities Series) (2024)
  • 洋書

Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management : Internal Marketing (University of Tehran Science and Humanities Series) (2024)  Hardcover,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Akbari, Morteza (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥26,903(本体¥24,458)
  • Springer International Publishing AG(2024/09発売)
  • ポイント 244pt
  • 海外取次在庫
The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication : Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation
  • 洋書

The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication : Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation  Hardcover,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥41,393(本体¥37,630)
  • Emerald Publishing Limited(2022/10発売)
  • ポイント 376pt
  • 海外取次在庫
Business Strategies and Ethical Challenges in the Digital Ecosystem
  • 洋書

Business Strategies and Ethical Challenges in the Digital Ecosystem  Hardcover,  言語:ENG

H. Tabaghdehi, S. Asieh (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥23,801(本体¥21,638)
  • Emerald Publishing Limited(2024/11発売)
  • ポイント 216pt
  • 海外取次在庫
Beyond Multi-Channel Marketing : Critical Issues in Dual Marketing
  • 洋書

Beyond Multi-Channel Marketing : Critical Issues in Dual Marketing  Hardcover,  言語:ENG

Palazzo, Maria (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)/ Siano, Alfonso (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥23,179(本体¥21,072)
  • Emerald Publishing Limited(2020/06発売)
  • ポイント 210pt
  • 海外取次在庫
Quantum Level Business Model: A New Managerial Perspective (Big and Integrated Artificial Intelligence 3) (2025. xiii, 128 S. XIII, 128 p. 11 illus., 3 illus. in color. 235 mm)
  • 洋書

Quantum Level Business Model: A New Managerial Perspective (Big and Integrated Artificial Intelligence 3) (2025. xiii, 128 S. XIII, 128 p. 11 illus., 3 illus. in color. 235 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Cuomo, Maria Teresa/Foroudi, Pantea

  • ウェブストア価格 ¥39,703(本体¥36,094)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER NATURE SWITZERLAND; SPRING(2025発売)
  • ポイント 360pt
  • 海外取次在庫
持続可能なブランディング<br>Sustainable Branding : Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives
  • 洋書

持続可能なブランディング
Sustainable Branding : Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives
 Hardcover,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Palazzo, Maria (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,325(本体¥35,750)
  • Routledge(2021/01発売)
  • ポイント 357pt
  • 海外取次在庫
持続可能なブランディング<br>Sustainable Branding : Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives
  • 洋書
  • 電子版あり

持続可能なブランディング
Sustainable Branding : Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives
 Paperback,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Palazzo, Maria (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,415(本体¥11,287)
  • Routledge(2021/01発売)
  • ポイント 112pt
  • 海外取次在庫
企業ブランド・デザイン<br>Corporate Brand Design : Developing and Managing Brand Identity
  • 洋書

企業ブランド・デザイン
Corporate Brand Design : Developing and Managing Brand Identity
 Hardcover,  言語:ENG

Foroudi, Mohammad Mahdi/ Foroudi, Pantea

  • ウェブストア価格 ¥43,464(本体¥39,513)
  • Routledge(2021/09発売)
  • ポイント 395pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
企業ブランドデザイン<br>Corporate Brand Design : Developing and Managing Brand Identity
  • 洋書
  • 電子版あり

企業ブランドデザイン
Corporate Brand Design : Developing and Managing Brand Identity
 Paperback,  言語:ENG

Foroudi, Mohammad Mahdi/ Foroudi, Pantea

  • ウェブストア価格 ¥12,415(本体¥11,287)
  • Routledge(2021/09発売)
  • ポイント 112pt
  • 海外取次在庫