P.コトラー(共)著/企業向けブランド管理:業績ブランディング、変革マーケティング、人工知能の統合(第2版)<br>B2B Brand Management : Incorporating Performance Branding, Transformative Marketing and Artificial Intelligence (2. Aufl. 2025. xx, 386 S. XX, 386 p. 146 illus., 143 illus. in color.)
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Humanism in Marketing : Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach (Humanism in Business Series)
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Humanism in Marketing : Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach (Humanism in Business Series)  Paperback,  言語:ENG

Kotler, Philip (EDT)/ Pfoertsch, Waldemar (EDT)/ Ancarani, Fabio (EDT)

  • Palgrave Macmillan(2025/10発売)
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コトラー共著/マーケティングにおけるヒューマニズム<br>Humanism in Marketing : Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach (Humanism in Business Series) (2024)
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コトラー共著/マーケティングにおけるヒューマニズム
Humanism in Marketing : Responsible Leadership and the Human-to-Human Approach (Humanism in Business Series) (2024)
 Hardcover

Kotler, Philip (EDT)/ Pfoertsch, Waldemar (EDT)/ Ancarani, Fabio (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥44,207(本体¥40,189)
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H2H Marketing : Case Studies on Human-to-Human Marketing (Springer Business Cases) (2023)
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H2H Marketing : Case Studies on Human-to-Human Marketing (Springer Business Cases) (2023)  Paperback,  言語:ENG

Kotler, Philip (EDT)/ Pfoertsch, Waldemar (EDT)/ Sponholz, Uwe (EDT)

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  • Springer International Publishing AG(2024/07発売)
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コトラーのH2Hマーケティング事例研究:指導の手引き<br>An Instructor's Manual to H2H Marketing Case Studies : Teach Human-to-Human Marketing Effectively (Springer Business Cases)
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コトラーのH2Hマーケティング事例研究:指導の手引き
An Instructor's Manual to H2H Marketing Case Studies : Teach Human-to-Human Marketing Effectively (Springer Business Cases)
 Hardcover,  言語:ENG

Kotler, Philip/ Pfoertsch, Waldemar/ Sponholz, Uwe

  • ウェブストア価格 ¥13,260(本体¥12,055)
  • Springer International Publishing AG(2024/03発売)
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コトラーのH2Hマーケティング事例研究<br>H2H Marketing : Case Studies on Human-to-Human Marketing (Springer Business Cases) (2023. xix, 213 S. XIX, 213 p. 57 illus., 56 illus. in color. 235 mm)
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コトラーのH2Hマーケティング事例研究
H2H Marketing : Case Studies on Human-to-Human Marketing (Springer Business Cases) (2023. xix, 213 S. XIX, 213 p. 57 illus., 56 illus. in color. 235 mm)
 Hardcover

Herausgegeben:Kotler, Philip/ Pfoertsch, Waldemar/ Sponholz, Uwe/ Haas, Maximilian

  • ウェブストア価格 ¥36,198(本体¥32,908)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER INTERNATIONAL PUBLISHING;(2023発売)
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『コトラーのH2Hマーケティング:「人間中心マーケティング」の理論と実践』(原書)<br>H2H Marketing : The Genesis of Human-to-Human Marketing
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『コトラーのH2Hマーケティング:「人間中心マーケティング」の理論と実践』(原書)
H2H Marketing : The Genesis of Human-to-Human Marketing
 Hardcover,  言語:ENG

Kotler, Philip/ Pfoertsch, Waldemar/ Sponholz, Uwe

  • ウェブストア価格 ¥8,702(本体¥7,911)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/12発売)
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Die Marke in der Marke : Bedeutung und Macht des Ingredient Branding (2006. XXII, 204 S. m. 68 Abb. 24 cm)
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Die Marke in der Marke : Bedeutung und Macht des Ingredient Branding (2006. XXII, 204 S. m. 68 Abb. 24 cm)  Hardcover

Pfoertsch, Waldemar/ Mueller, Indrajanto

  • ウェブストア価格 ¥13,009(本体¥11,827)
  • SPRINGER, BERLIN(2006発売)
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Business Brand Design Management
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Business Brand Design Management  Hardcover,  言語:ENG

Pfoertsch, Waldemar (EDT)/ Alexis, Jeremy (EDT)/ Schad, Frank (EDT)/ S

  • Springer Verlag(2008/02発売)
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Ingredient Branding : Making the Invisible Visible (2010)
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Ingredient Branding : Making the Invisible Visible (2010)  Paperback,  言語:ENG

Kotler, Philip/ Pfoertsch, Waldemar

  • ウェブストア価格 ¥14,366(本体¥13,060)
  • Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K(2014/11発売)
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