Business Digitalization : Corporate Identity and Reputation (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書

Business Digitalization : Corporate Identity and Reputation (Routledge Studies in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Cuomo, Maria Teresa (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,148(本体¥10,135)
  • Routledge(2024/12発売)
  • ポイント 101pt
  • 海外取次在庫
Digital Transformation and Corporate Branding : Opportunities and Pitfalls for Identity and Reputation Management (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書

Digital Transformation and Corporate Branding : Opportunities and Pitfalls for Identity and Reputation Management (Routledge Studies in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Cuomo, Maria Teresa (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,148(本体¥10,135)
  • Routledge(2024/12発売)
  • ポイント 101pt
  • 海外取次在庫
Business Strategies and Ethical Challenges in the Digital Ecosystem
  • 洋書

Business Strategies and Ethical Challenges in the Digital Ecosystem  Hardcover,  言語:ENG

H. Tabaghdehi, S. Asieh (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥23,315(本体¥21,196)
  • Emerald Publishing Limited(2024/11発売)
  • ポイント 211pt
  • 海外取次在庫
ビジネス調査・分析法の実践<br>Researching and Analysing Business : Research Methods in Practice
  • 洋書
  • 電子版あり

ビジネス調査・分析法の実践
Researching and Analysing Business : Research Methods in Practice
 Hardcover,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥40,550(本体¥36,864)
  • Routledge(2023/12発売)
  • ポイント 368pt
  • 海外取次在庫
ビジネス調査・分析法の実践<br>Researching and Analysing Business : Research Methods in Practice
  • 洋書

ビジネス調査・分析法の実践
Researching and Analysing Business : Research Methods in Practice
 Paperback,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,352(本体¥10,320)
  • Routledge(2023/12発売)
  • ポイント 103pt
  • 海外取次在庫
Business Digitalization : Corporate Identity and Reputation (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書

Business Digitalization : Corporate Identity and Reputation (Routledge Studies in Marketing)  Hardcover,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Cuomo, Maria Teresa (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥38,522(本体¥35,020)
  • Routledge(2023/09発売)
  • ポイント 350pt
  • 海外取次在庫
Entrepreneurial Innovation in the International Business of Tourism (Routledge Critical Studies in Tourism, Business and Management)
  • 洋書
  • 電子版あり

Entrepreneurial Innovation in the International Business of Tourism (Routledge Critical Studies in Tourism, Business and Management)  Hardcover,  言語:ENG

Jerez-Jerez, María Jesús (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥38,522(本体¥35,020)
  • Routledge(2024/05発売)
  • ポイント 350pt
  • 海外取次在庫
Contemporary Marketing and Consumer Behaviour in Sustainable Tourism (Routledge Critical Studies in Tourism, Business and Management)
  • 洋書

Contemporary Marketing and Consumer Behaviour in Sustainable Tourism (Routledge Critical Studies in Tourism, Business and Management)  Hardcover,  言語:ENG

Palazzo, Maria (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥38,522(本体¥35,020)
  • Routledge(2024/03発売)
  • ポイント 350pt
  • 海外取次在庫
Corporate Branding in Logistics and Transportation : Recent Developments and Emerging Issues (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書
  • 電子版あり

Corporate Branding in Logistics and Transportation : Recent Developments and Emerging Issues (Routledge Studies in Marketing)  Hardcover,  言語:ENG

Abdul Rahman, Nor Aida (EDT)/ Melewar, T.C. (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥36,494(本体¥33,177)
  • Routledge(2024/03発売)
  • ポイント 331pt
  • 海外取次在庫
The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication : Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation
  • 洋書

The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication : Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation  Hardcover,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥40,548(本体¥36,862)
  • Emerald Publishing Limited(2022/10発売)
  • ポイント 368pt
  • 海外取次在庫