The Rise of Positive Luxury : Transformative Research Agenda for Well-being, Social Impact, and Sustainable Growth (Routledge Studies in Luxury Management)
  • 洋書

The Rise of Positive Luxury : Transformative Research Agenda for Well-being, Social Impact, and Sustainable Growth (Routledge Studies in Luxury Management)  Paperback,  言語:ENG

Batat, Wided (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,745(本体¥10,678)
  • Routledge(2024/01発売)
  • ポイント 106pt
  • 海外取次在庫
デジタル・ネイティブの若者向けマーケティング<br>Youth Marketing to Digital Natives (New Horizons in Marketing series)
  • 洋書

デジタル・ネイティブの若者向けマーケティング
Youth Marketing to Digital Natives (New Horizons in Marketing series)
 Paperback,  言語:ENG

Batat, Wided

  • ウェブストア価格 ¥9,274(本体¥8,431)
  • Edward Elgar Publishing Ltd(2022/10発売)
  • ポイント 84pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
LUXE ET EXPERIENCE CLIENT - 2E ED. - LES ENJEUX DU PHYGITAL, DE LA RESPONSABILITE SOCIALE ET DE LA C
  • 洋書

LUXE ET EXPERIENCE CLIENT - 2E ED. - LES ENJEUX DU PHYGITAL, DE LA RESPONSABILITE SOCIALE ET DE LA C  Paperback

BATAT WIDED

  • ウェブストア価格 ¥6,165(本体¥5,605)
  • DUNOD(2022/08発売)
  • ポイント 56pt
  • お取り寄せ
The Rise of Positive Luxury : Transformative Research Agenda for Well-being, Social Impact, and Sustainable Growth (Routledge Studies in Luxury Management)
  • 洋書

The Rise of Positive Luxury : Transformative Research Agenda for Well-being, Social Impact, and Sustainable Growth (Routledge Studies in Luxury Management)  Hardcover,  言語:ENG

Batat, Wided (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,859(本体¥36,236)
  • Routledge(2022/07発売)
  • ポイント 362pt
  • 海外取次在庫
デジタル顧客体験戦略<br>Strategies for the Digital Customer Experience : Connecting Customers with Brands in the Phygital Age (New Horizons in Marketing series)
  • 洋書

デジタル顧客体験戦略
Strategies for the Digital Customer Experience : Connecting Customers with Brands in the Phygital Age (New Horizons in Marketing series)
 Hardcover,  言語:ENG

Batat, Wided

  • ウェブストア価格 ¥28,738(本体¥26,126)
  • Edward Elgar Publishing Ltd(2022/05発売)
  • ポイント 261pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
食のウェルビーイングのためのデザイン思考<br>Design Thinking for Food Well-Being : The Art of Designing Innovative Food Experiences
  • 洋書

食のウェルビーイングのためのデザイン思考
Design Thinking for Food Well-Being : The Art of Designing Innovative Food Experiences
 Paperback

Batat, Wided (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥37,759(本体¥34,327)
  • Springer Nature Switzerland AG(2022/01発売)
  • ポイント 343pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
MARKETING EXPERIENTIEL CULINAIRE (GESTION)
  • 洋書

MARKETING EXPERIENTIEL CULINAIRE (GESTION)  Paperback

BATAT WIDED

  • ウェブストア価格 ¥8,065(本体¥7,332)
  • ELLIPSES(2022/01発売)
  • ポイント 73pt
  • お取り寄せ
デジタル・ネイティブの若者向けマーケティング<br>Youth Marketing to Digital Natives (New Horizons in Marketing series)
  • 洋書

デジタル・ネイティブの若者向けマーケティング
Youth Marketing to Digital Natives (New Horizons in Marketing series)
 Hardcover,  言語:ENG

Batat, Wided

  • ウェブストア価格 ¥30,189(本体¥27,445)
  • Edward Elgar Publishing Ltd(2021/10発売)
  • ポイント 274pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
MARKETING EXPERIENTIEL - EXPERIENCE CLIENT, COMPORTEMENT DU CONSOMMATEUR ET LES 7E DU MARKETING MIX (MARKETING)
  • 洋書

MARKETING EXPERIENTIEL - EXPERIENCE CLIENT, COMPORTEMENT DU CONSOMMATEUR ET LES 7E DU MARKETING MIX (MARKETING)  Paperback

BATAT WIDED

  • ウェブストア価格 ¥7,590(本体¥6,900)
  • DE BOECK SUP(2021/09発売)
  • ポイント 69pt
  • お取り寄せ
Food and Experiential Marketing : Pleasure, Wellbeing and Consumption (Routledge Interpretive Marketing Research)
  • 洋書

Food and Experiential Marketing : Pleasure, Wellbeing and Consumption (Routledge Interpretive Marketing Research)  Paperback,  言語:ENG

Batat, Wided (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,375(本体¥11,250)
  • Routledge(2021/03発売)
  • ポイント 112pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)