A Critical Examination of the Recent Evolution of B2B Sales

個数:
  • ポイントキャンペーン

A Critical Examination of the Recent Evolution of B2B Sales

  • ウェブストア価格 ¥49,446(本体¥44,951)
  • IGI Global(2024/03発売)
  • 外貨定価 US$ 255.00
  • ゴールデンウィーク ポイント2倍キャンペーン対象商品(5/6まで)
  • ポイント 898pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 300 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9798369303481
  • DDC分類 658.804

Full Description

The seismic shifts in B2B selling brought about by the recent global pandemic have left scholars grappling with the fundamental question of permanence. As the traditional face-to-face dynamics of B2B sales stand challenged, academic minds seek answers: Are these changes enduring, or will we revert to the familiar norms of in-person interactions? A Critical Examination of the Recent Evolution of B2B Sales is a groundbreaking exploration designed for academic scholars seeking clarity in these uncertain times. In the pursuit for understanding, scholars encounter a myriad of questions. What truly transpired in sales activities during the pandemic? Does the surge in virtual selling signify a lasting transformation, or is it merely a temporary adaptation? Critical thinking becomes paramount, necessitating a deep dive into published ideas to discern the strength of conclusions drawn. The academic community grapples with the challenge of scrutinizing the landscape to determine if the changes are indeed permanent and if so, how B2B sales forces can effectively adapt. A Critical Examination of the Recent Evolution of B2B Sales serves as the intellectual compass for scholars navigating the evolving B2B sales terrain. Through meticulously crafted chapters, it dissects the impact of the pandemic on sales activities, decodes the essence of B2B sales, and critically examines the rise of virtual selling. Armed with an array of critical thinking tools, scholars can scrutinize existing ideas, assess the permanence of observed changes, and chart a course for the future of B2B sales. This book offers a comprehensive solution, empowering academics to not only understand but actively contribute to the ongoing discourse on the future of B2B selling.