Constructivist Teaching in the Primary School : Social Studies, Mathematics, Science, ICT, Design and Technology

個数:

Constructivist Teaching in the Primary School : Social Studies, Mathematics, Science, ICT, Design and Technology

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 244 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789993262275
  • DDC分類 372.1102

Full Description

This publication is intended for student teachers at the University of Malta training to teach in primary schools and also practicing primary teachers. It aims to bring together teaching in a number of subjects under the umbrella of a theory of learning known as constructivism. In bringing educational theory closer to practice, the book first tackles constructivism as a theory of learning and its general implications to classroom teaching. The following chapters then illustrate how constructivism can be applied across a number of subjects. Practical examples are given that teachers can use directly or adapt in their teaching. There are seven contributors, all experts in their field, five of whom are from the U.K. The foreword of the book is written by Professor Andrew Pollard from Cambridge University.

最近チェックした商品