Indigenous Early Career Researchers in Australian Universities : Our Stories (Springerbriefs in Education)

個数:

Indigenous Early Career Researchers in Australian Universities : Our Stories (Springerbriefs in Education)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 105 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789819728220

Full Description

This open access book explores the key barriers and facilitators to advancing meaningful and fulfilling academic careers in the higher education sector for Australian Indigenous doctoral graduates. It focuses on the career trajectories of Indigenous early career researchers who have participated in the Developing Indigenous Australian Early Career Researchers study, funded by the Australian Research Council (ARC). It delves into a deeper understanding of the professional development requirements of Indigenous Early Career Research academics and presents a new set of knowledge which incorporates Indigenous standpoints, thus creating new avenues for Indigenous early career researchers to articulate their living experiences and perspectives for the benefit of their colleagues, in the present and the future. 

This book also provides a model of best practice collaborative approach through its methodology, method, and structural design. The various chapters present first-hand experience with an Indigenist methodological approach, including access to respectful use of culturally appropriate terminology, modelled by the authors and carefully footnoted with explanatory notes. Its writing is also guided by ethical principles concerning Indigenous Intellectual Property Rights. This book serves as a compendium of critique for current and future Indigenous early career researchers, as well as an encouragement for mentors and advocates for equity and parity for Indigenous academics in higher education. Through the voices of Indigenous early career researchers, this book positions universities well to facilitate improved Indigenous outcomes and to continue to pursue educational equity within the higher education sector.

 

 

最近チェックした商品