反転授業におけるゲーミフィケーション<br>Gamification in a Flipped Classroom : Pedagogical Methods and Best Practices

個数:

反転授業におけるゲーミフィケーション
Gamification in a Flipped Classroom : Pedagogical Methods and Best Practices

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 218 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789819722181

Full Description

This book introduces to researchers and teaching practitioners the concept of gamification within a flipped classroom setting, which resonates with the best practices of flipped learning, gamified learning, and gamified flipped learning. The gamified flipped learning (flipped learning plus gamification) approach combines two emerging pedagogies into a single pedagogical form of instruction and serves as an alternative resolution to counter the challenges that arise from flipped learning and gamified learning as separate pedagogies. This book also examines assessment systems for flipped classrooms, showcases various examples of gamification in flipped classroom designs, and reviews educational applications containing game elements for a flipped classroom setting.

Contents

Introduction.- Flipped Classroom.- Gamification in Education and Learning.- Gamification in the Flipped Classroom.- Gamification Platforms for Flipped Learning Implementation.- Summary and Conclusion.

最近チェックした商品