ポストCOVID-19の世界におけるサービスの未来(第2巻)サービス・マーケティングの変容<br>The Future of Service Post-COVID-19 Pandemic, Volume 2 : Transformation of Services Marketing (The ICT and Evolution of Work)

個数:

ポストCOVID-19の世界におけるサービスの未来(第2巻)サービス・マーケティングの変容
The Future of Service Post-COVID-19 Pandemic, Volume 2 : Transformation of Services Marketing (The ICT and Evolution of Work)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 264 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789813341333
  • DDC分類 658

Full Description

This book adds to the discussion from Volume 1 by providing insights and stimulating new thinking about the changing nature of services and marketing, service work and workers, and service experiences during and after the COVID-19 pandemic in 2020, particularly focusing on services marketing. This book serves as a useful resource for business practitioners and academics in the areas of service management and marketing responses during a pandemic. Each chapter deals with specific current issues within these industries due to COVID-19 and issues that will come up post-pandemic. As COVID-19 is expected to change the service practice and promote the utilization of novel methods, such as untact marketing, untact service, telecommuting, alternative work arrangements, job crafting, and new work skills, a range of examples and cases are provided to elaborate on applying these emerging new concepts within the service sector.

Contents

Service and Marketing Post Pandemic.- Managing Organizational Culture and shaping Human Resources Priorities during COVID 19.- Maladaptive Consumer Behaviors and Marketing Responses in a Pandemic.- The COVID-19 Pandemic and its Impact on Grocery Retailing: A Singapore Case Study.- Green brand equity in the context of COVID-19 in Vietnam post-pandemic.- Impact of COVID-19 on People-processing vs. Information-processing Services: Case of Food Service and Banking Industries.- Building Agility in Service SMEs for Post-Pandemic Era.- Service Lessons During COVID-19: The Case of Food Trucks.

最近チェックした商品