Cultural Knowledge and Values in English Language Teaching Materials : (Multimodal) Representations and Stakeholders

個数:

Cultural Knowledge and Values in English Language Teaching Materials : (Multimodal) Representations and Stakeholders

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 181 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789811919343
  • DDC分類 371

Full Description

This book provides a contextualized and balanced look into the timely topic of values in English Language Teaching (ELT) materials with a primary focus on the Chinese context. It features three distinct conceptual and methodological perspectives, namely, perceptions of stakeholders such as material writers, teachers and students, multimodal construction of values, and textual representation of values. It is a valuable resource for those interested in the social, cultural, moral, and ideological dimensions of English education in general, and in the textual and multimodal construction of values in language teaching materials in particular.

Contents

Researching Cultural Knowledge and Values in English Language Teaching Textbooks: Representation, Multimodality, and Stakeholders.- (Multimodal) Representations.- Values in Business English Textbooks: A Multimodal Analysis Approach.- Designing Values in English Language Teaching Textbooks: A Social Semiotic Approach.- English and Englishness: A Multimodal Analysis of English Language Teaching Materials in Contemporary China.- A Comparative Study of the Visual Representation of Gender in Two Series of Secondary EFL Textbooks in China.- Culture in Textbooks---A Content Analysis of College English Teaching Materials.- Stakeholders.- Teachers' Engagement with Cultural Knowledge and Values in Business English Textbooks.- Constructing Values in English Language Teaching Materials: Voice From the Writers of a Tertiary EFL Textbook Series.- Multimodality, Ethnography and the English Language Teaching Textbook: Negotiating Heteronormativity in Visual Representations.

最近チェックした商品