デジタル・エンターテイメントの次の進化<br>Digital Entertainment : The Next Evolution in Service Sector

個数:

デジタル・エンターテイメントの次の進化
Digital Entertainment : The Next Evolution in Service Sector

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 247 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789811597237
  • DDC分類 658

Full Description

This book presents a clear constructive representation for policy framework, effect, and integrities of various platforms that are vocal about digital entertainment. It provides a holistic representation of all the platforms, whether they are application based or AI based or web portal based.

Digital Entertainment incorporates Internet-based gaming, remote gaming, online applications for TV, music, and films fans, and types of consumer-to-consumer (C2C) stimulation that includes human-PC or human-human or human-mobile collaboration through the Internet (or remote).

Contents

Chapter 1: Consumer Engagement in Digital Entertainment: A Systematic Review.- Chapter 2: Review of Consumer Engagement and Digital Entertainment on Over the Top Platforms.- Chapter 3: A Study on Processing of Information Storage & Use of New Age Consumers in Digital Wellness Sector through Story Telling & Creating Interest.- Chapter 4: Games Features for Health Disciplines for Patient Learning As Entertainment.- Chapter 5: Entertainment in Era of Ai, Big Data & Iot.- Chapter 6: Digital Application Based Viewing: Impact of Instructions & Feedback on Viewer Satisfaction & Learning Effectiveness.- Chapter 7: Multivariate Testing Remarketing & Adwords.- Chapter 8: The Dynamic Rise of Digital Brands' Market Mavens In Digital Entertainment: A Complete Know How For Curious Customers.- Chapter 9: Integrated Marketing Communication: A Systematic Study from Media Channels To Digital Connectivity of New Age Consumers.- Chapter 11: Sharenting: A New Paradigm of Digital Entertainment of New AgeParenting & Social Media.- Chapter 12: Building Effective Social Media Strategy:  Case-Based Learning And Recommendations.

最近チェックした商品