スポーツとソーシャルメディア<br>Social Media in Sport: Theory and Practice (Emerging Issues and Trends in Sport Business)

個数:

スポーツとソーシャルメディア
Social Media in Sport: Theory and Practice (Emerging Issues and Trends in Sport Business)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 504 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789811237652
  • DDC分類 796

Full Description

This book enables students to grasp the holistic enterprise of social media as it pertains to social, legal, marketing, and management issues. The book also helps students better understand the research process in social media scholarship and make connections with academic research and applied practice in sport studies.

Contents

Introduction to Social Media in Sport (Kevin Hull & Gashaw Abeza); Research in Social Media in Sport (Ted Kian & Jimmy Sanderson); Online Communities in Sport (David Wagner); Social Media Use in Major Sport (Matthew Zimmerman, Kelsey Slater & Lauren Burch); Social Media Use in Minor Sport (Andrew Billings, Norm O'Reilly, & Elisabetta Zengaro); Social Media in Sport Decision Making (Jessica R Braunstein-Minkove, Ari Kim & Norm O'Reilly); Social Media and Data Management in Sport (Yoseph Mamo, Yiran Su & Gashaw Abeza); Social Media and Relationship Marketing in Sport (Rebecca Achen & Gashaw Abeza); Social Media and Brand Management in Sport (Matthew Blaszka & Beth Cianfrone); Social Media and Sponsorship in Sport (Petros Parganas and Christos Anagnostopoulos); Social Media and Sport Media (David Cassilo); Social Media, Social and Legal Issues in Sport (Melinda Weathers & Jimmy Sanderson); Social Media and Crisis Communication in Sport (Ann Pegoraro & Evan Frederick); Diversity and Inclusion in Social Media and Sport (Jacob Bustad & Oliver Rick); Revenue Generation and Return on Investment from Social Media in Sport (Rebecca Achen & Norm O'Reilly); A Practical Guide to Social Media Management in Sport(Jessica R Braunstein-Minkove, Arielle Insel & Gashaw Abeza);

最近チェックした商品