Flash 8 Accelerated (PAP/CDR)

個数:

Flash 8 Accelerated (PAP/CDR)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 272 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789810538491
  • DDC分類 006

Full Description


The Accelerated series was developed to fill a void in the market. Many books are either too broad in scope and try to cover too much ground, or they are so narrow in scope they focus only on a particular area of the software's functionality. Neither is a good solution for the beginner market. The objective of the Accelerated series is to reduce the time it takes for a beginner to learn, internalize, and apply book knowledge to practical projects. Every chapter is divided into three sections: concepts, foundation exercises, and professional tutorials. Concepts covers basic, need-to-know principles and theories. Step-by-step foundation exercises reinforce the concepts. More advanced tutorials then expand the learning. In the exercise and tutorial sections, there are sidebars containing notes and tips. Notes explain concepts in more detail than in the first section while tips dish out useful shortcuts and time-saving tricks. In addition, before and after screenshots are consistently provided right at the beginning of every hands-on exercise to give readers a clear idea of what can be achieved.

Contents

Chapter 1. Exploring the Flash 8 Workspace. An Introduction to Flash 8. Installing Flash 8. The Flash 8 Interface. Panels in Flash 8. Working with Flash Movies. Getting Comfortable with the Stage. Chapter 2. Flash Drawing Techniques. Basic Drawing Tools. Selection and Editing Tools. Advanced Drawing and Editing Tools. Chapter 3. Basic Elements of Animation. Understanding the Basic Elements. Understanding Timeline Effects. Chapter 4. Animating in Flash. Animation Methods. Chapter 5. Advaned Animation Techniques. Animating Masks. Using Behaviors. ActionScript. Chapter 6. Working with Sounds. Importing a Sound File. Chapter 7. Working with Video. Embedding Video and Controlling Playback. Chapter 8. Creating Movies with Flash Lite. About Flash Lite. Chapter 9. It's Wtrap! Optimizing a Movie.

最近チェックした商品