The E-Primer : An Introduction to Creating Psychological Experiments in E-Prime®

個数:
  • ポイントキャンペーン

The E-Primer : An Introduction to Creating Psychological Experiments in E-Prime®

  • ウェブストア価格 ¥9,384(本体¥8,531)
  • Leiden University Press(2019/03発売)
  • 外貨定価 US$ 43.00
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 425pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 244 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789087283209

Full Description

E-Prime® is the leading software suite by Psychology Software Tools for designing and running Psychology lab experiments. The E-Primer is the perfect accompanying guide: It provides all the necessary knowledge to make E-Prime accessible to everyone. You can learn the tools of Psychological science by following the E-Primer through a series of entertaining, step-by-step recipes that recreate classic experiments. The updated E-Primer expands its proven combination of simple explanations, interesting tutorials and fun exercises, and makes even the novice student quickly confident to create their dream experiment. Featuring:

Learn the basic and advanced features of E-Studio's flexible user interface;

15 step-by-step tutorials let you replicate classic experiments from all Psychology fields;

Learn to write custom code in E-Basic without having any previous experience in programming;

Second edition completely revised for E-Prime 3;

Based on 10 years of teaching E-Prime to undergraduates, postgraduates, and colleagues;

Used by Psychology Software Tools to train their own staff!

Contents

Introduction
What is E-Prime® and what will I learn?
Why should I learn E-Prime®?
Online support
Chapter I: E-Prime® at a glance
Chapter II: Attributes, Slides and more on Lists
Chapter III: Sound, movies, hardware, and nested Lists
Chapter IV: Beginning programming in E-Prime®
Chapter V: Decision making in E-Basic
Chapter VI: Loops and Arrays in E-Basic
Chapter VII: Interactions between Slide objects and the Mouse
Chapter VIII: Various Input/Output devices
Reference List
Appendix: Overview of available E-Objects
About the authors
Index

最近チェックした商品