The Creation of Digital Materiality : A Phenomenological Investigation of Augmented Reality and its Effects on Society

個数:

The Creation of Digital Materiality : A Phenomenological Investigation of Augmented Reality and its Effects on Society

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 176 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9788869772795
  • DDC分類 006.8

Full Description

The book aims to analyze how Augmented Reality is perceived by human beings and its effects on us and our society following a phenomenological approach. Augmented Reality has been developed to "merge" the digital and the real world. In order to achieve such a merge, we need to complement an engineering approach with a philosophical one by studying how subjects perceive the world around and how to design an AR able to provide the same kind of objects we are used to have in our everyday world. The book uses phenomenology, postphenomenology, and mediation theory as a framework to analyze how we perceive the world around, the digital objects produced by AR, and the effects that such a novelty will have on our society.

最近チェックした商品