IBS Workshop Learner Centered Learning (IBS Scientific Workshop Proceedings .6) (2019. 92 S. mit s/w-Abb. und Grafiken. 21 cm)

個数:

IBS Workshop Learner Centered Learning (IBS Scientific Workshop Proceedings .6) (2019. 92 S. mit s/w-Abb. und Grafiken. 21 cm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 商品コード 9783959081580

Description


(Text)
This volume of IBS Scientific Workshop Proceedings collects research workfrom the international IBS Workshop on Learner Centered Learning (LCL).This workshop was organized in frame of DrIVE-MATH - Development ofInnovative Mathematical Teaching Strategies in European EngineeringDegrees project where cooperating universities from Germany, Portugal,France and Slovakia. One key goal of this project is to implement new teachingmethods in engineering science and apply different kind of active learningmethods in universities. Therefore, main aim of this first workshop was to callresearchers, professors and educators from the world to discuss highlightedproblems of modern higher education systems, especially active learningand new teaching methodologies in engineering sciences. Professors fromGermany, Mongolia, Philippines, China, India, Sri Lanka and Egypt joined tothe workshop and discussed three days actively around the LCL topic.
(Text)

最近チェックした商品