OSTERMEIER : (english edition) (backstage Vol.4) (2016. 148 S. 19.5 cm)

個数:

OSTERMEIER : (english edition) (backstage Vol.4) (2016. 148 S. 19.5 cm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783957490919

Description


(Text)
Thomas Ostermeier is one of the best-known European theatre makers and is regarded by many as "the face of modern German theatre" (DIE ZEIT). His major Ibsen productions and his "Hamlet", starring Lars Eidinger tour the globe; Berlin's Schaubühne, where he has been the artistic head since 1999, is celebrated worldwide.In conversation with Gerhard Jörder, Thomas Ostermeier describes the path that led him to the theatre, which became "a kind of life saver" after early years riddled by conflict. Self-confident and self-critical, both declarative and ruminative, he recapitulates the early triumphs of the Deutsches Theater's Baracke offshoot, his difficult start at the Schaubühne and the growing success of his politically engaged realistic theatre, particularly among young audiences. He emerges as an outspoken critic of his generation's apolitical attitude, the postmodern mainstream and the narrow aesthetic discourse of German theatre, and a passionate supporter of the permanent institutions of culture, the ensemble concept and creative work with actors - the core of an understanding of contemporary theatre that focuses on people rather than forms.
(Review)
"The face of modern German theatre in the world" DIE ZEIT
(Text)

(Author portrait)
Gerhard Jörder ist Theaterkritiker, Moderator und Dozent. Er war und ist Mitglied in mehreren Jurys (Berliner Theatertreffen, Else-Lasker- Schüler-Preis, Autorentheatertage, Ulrich-Wildgruber-Preis, Körber Studio für Junge Regie), hat elf Jahre lang die Autorengespräche bei den Mülheimer Theatertagen geleitet und unterrichtet an verschiedenen Hochschulen und Akademien. 2013 erhielt er den Marie- Zimmermann-Preis für Theaterkritik. Er lebt in Berlin und Freiburg.

最近チェックした商品