Early Retirement (2017. 240 S. 220 Abb. 34.5 cm)

個数:

Early Retirement (2017. 240 S. 220 Abb. 34.5 cm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783906803432

Full Description

Over the course of 2016, with the American presidential election looming ever-larger, Mark Thomas Gibson wondered: Why are there no utopias? Why are we no longer striving to create one? He began drawing at his kitchen table in search of answers to the question of the long-lost quest for utopia. Early Retirement begs the crucial question: how do we find the strength to come together against relentless adversity in the United States of America?
Early Retirement, narrated by a shadowy figure from American history, revolves around Mr. Wolfson, a werewolf and Doomsday prophet in New York City's street prophecy scene, and The Drummer, one of the three heralds of the Apocalypse. One day, The Drummer learns that the Truth has been delivered to Mr. Wolfson. Things quickly spiral out of control, leading to a three-way standoff between the Will of the People, the Will of Government and the Will of God.
Gibson's personal lens on American culture stems from his viewpoint as an artist, a black male, a professor at Yale, an American history buff and comic book nerd. All this fuels his exploration of American culture through the high and low visual languages of painting and comics to reveal a narrative that spells out our fabricated destruction. Gibson uses black ink to create stark contrasts and settings in which positive and negative space define the composition. He relies on a minimal aesthetic, playing off of both fine art and the comic book vernacular of sequential narrative. He rarely edits his drawings, trusting what goes down on the page to take form organically and tell a legible story, trusting his drawings to provide answers, to tell us the future, the truth.

最近チェックした商品