Retail Design International, Vol.4 : Components, Spaces, Buildings. Focus. Retail & Food (Retail Design International)

個数:

Retail Design International, Vol.4 : Components, Spaces, Buildings. Focus. Retail & Food (Retail Design International)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 264 p.
  • 言語 GER
  • 商品コード 9783899862911
  • DDC分類 725.21

Full Description

The 4th volume in a popular series, this book profiles a cross-section of international retail projects, with am emphasis on food-related retail spaces. The author is a noted lecturer and expert on corporate architectural branding strategies.

In recent years, a variety of gastronomy-focused retail environments have established themselves as communicative gathering places and valuable anchor points in retail design. These new hybrid retail spaces have become more common, ranging from a gourmet restaurant in a supermarket to a cooking school in a shopping centre. Retail Design International Volume 4 features an overview of worldwide ideas and projects in both the retail and retail food worlds. Around 60 international projects are profiled here, with inspiring ideas for conceptualising space, corporate branding, and customer experience.

Text in English and German.

Contents

Contents: Brand Identity at the Point of Sale, Instagram Shopping, Visual Merchandising

最近チェックした商品