Fantasie und Fuge a-moll : BWV 904. 4 Saxophone (SATBar). Partitur und Stimmen. (2009. 34 S. 303 mm)

個数:

Fantasie und Fuge a-moll : BWV 904. 4 Saxophone (SATBar). Partitur und Stimmen. (2009. 34 S. 303 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 商品コード 9783892215844

Description


(Short description)
The character of the" Fantasia" is serious and grave. Even the interludes, despite their lighter texture, maintain a contemplative character. The " Fugue" is an example of Bach's craftsmanship. He combines two contrasting themes: the first is diatonic, rhythmic and agile while the second consists of a descending chromatic line.Besetzung:4 Saxophone (SATBar)BWV 904
(Text)
"Fantasia" ist ernst und düster. Selbst die Zwischenspiele haben trotz ihrer leichteren Textur einen nachdenklichen Charakter. "Fugue" ist ein Beispiel für Bachs Kunstfertigkeit. Er verbindet zwei gegensätzliche Themen: Das erste ist diatonisch, rhythmisch und lebhaft, während das zweite aus einer absteigenden chromatischen Linie besteht.Schwierigkeitsgrad: 5
(Short description)
The character of the" Fantasia" is serious and grave. Even the interludes, despite their lighter texture, maintain a contemplative character. The " Fugue" is an example of Bach's craftsmanship. He combines two contrasting themes: the first is diatonic, rhythmic and agile while the second consists of a descending chromatic line.Besetzung:4 saxophones (SATBar)BWV 904
(Text)
Bach probably composed Fantasia and Fugue around 1725 at the beginning of his Leipzig years. Hardly any of his keyboard works is so closely associated with his organ works. The remarks 'manualiter' in two of the surviving manuscripts suggest that it was also played on the organ. The character of the Fantasia is serious and grave. Even the interludes, despite their lighter texture, maintain an overall contemplative character. Its concerto form is strictly symmetrical. The main theme appears four times: in a-minor, e-minor, d-minor and finally a-minor. Three interludes often employ only three parts and effectively contrast the full harmony of the main theme. The four-part double fugue is an example of Bach's unique contrapuntal craftsmanship. He combines two notably contrasting themes: the first is diatonic, rhythmic and agile while the second consists of a descending chromatic line. It appears around the center of the movement after a short cadence cesura. Surprisingly, it is immediately presented in stretto form. At the end both themes are combined three times.Instrumentation:4 saxophones (SATBar)BWV 904

最近チェックした商品