Village Christian School's Response to Struggling Students : A Case Study in Instructional Strategies (2010. 116 S. 220 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Village Christian School's Response to Struggling Students : A Case Study in Instructional Strategies (2010. 116 S. 220 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783843375115

Description


(Text)
The emergence of Christian schools in the United States coincided with the evolution of laws regulating special education. Because of their private status, most Christian schools do not fall under the same federal and state laws as do public schools; thus, they may not have formal programs for students with special needs. Yet,these students often seek and gain entrance to such schools. This book examines the experiences of teachers in a particular Christian school in meeting the needs of struggling students. The instructional strategies used for two boys with low achievement are reviewed in light of Biblical mandates and of scientifically-based methods. The results are intended to enable all educators, as well as those in Christian schools, to apply relevant outcomes to their own situations.
(Author portrait)
June R. Leasure, PhD, is a school psychologist and adjunctprofessor at Muskingum University. She has experience as teacherand principal in Christian elementary and secondary schools.Laura S.Fowler, PhD, is a Senior Lecturer at Texas StateUniversity. Her courses include such as Inclusion Strategies forStudents with Disabilities.

最近チェックした商品