European Retail Research. Vol.24/1 European Retail Research Issue.1 (Gabler Research) (2010. viii, 222 S. VIII, 222 p. 25 illus. 21 cm)

個数:

European Retail Research. Vol.24/1 European Retail Research Issue.1 (Gabler Research) (2010. viii, 222 S. VIII, 222 p. 25 illus. 21 cm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 230 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783834922540

Full Description

The discussion about Multi-Channel-Systems in retail business might not be new - but it has gained momentum against the background of consolidations and mergers, the devel- ment of information and communication technologies (ICT) and experiences of disillusi- ment with pure e-commerce players (Dohmann et al. 2002; Barth et al. 2007). This is additionally evidenced by the increasing number of academic publications and the gain in importance of multi-channel distribution in retail-practice - where many pure e-players have augmented their structure of distribution with alternative channels (Tang/Xing 2001; Schögel et al. 2004). Despite the lively discussions on the part of academic researchers and the growth of experience in practice, there is still an unsatisfactorily low level of knowledge - which might be the reason why companies often fail in the realization or achieve only suboptimal levels of channel in- gration - even though the domination of multi-channel companies in the B2C e-commerce s- tor (with the exception of a few companies, e. g. eBay or Amazon) implies a great potential for success (Hudetz/Baal 2005; Emrich 2008). For this reason most authors seem to agree upon the potential as well as the relevance of multi-channel distributors. Hudetz/Baal identify mul- channel companies "a good starting base to get even more dominant in the future" (Hudetz/Baal 2005, p. 136). Emrich agrees that multi-channel strategies might become "crucial to survive" (Emrich 2008, p. 1), and Ahlert/Hesse (2003) substantiate with empirical studies the preference that customers have for multi-channel distributors.

Contents

Interactive Web 2.0 Applications in the Multi-Channel Marketing for Retailers.- How to Maintain a Process Perspective on Retail Internationalization: The IKEA Case.- Trade Credit Periods in Retail Commerce for Products of Mass Consumption: An Application to Spanish Legislation.- Customer Satisfaction with Loyalty Card Programs in the Austrian Clothing Retail Sector - an Empirical Study of Performance Attributes Using Kano's Theory.- Clustering Customer Contact Sequences - Results of a Customer Survey in Retailing.- The In-Store Antecedents and Consequences of Perceived Shopping Value for Regularly Purchased Products.- Strategic Differentiation in the Japanese Convenience Store Business. The Example of Lawson's Format Variation.- Retailing in the United Kingdom - a Synopsis.- The Danish Retail Market: Overview and Highlights.

最近チェックした商品