Lorna Simpson (2013. 216 S. 190 Farbabb. 11.81 in)

個数:

Lorna Simpson (2013. 216 S. 190 Farbabb. 11.81 in)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 240 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783791352664

Full Description


The first black woman to take part in the Venice Biennale, Lorna Simpson is a conceptual artist who uses her camera and words to construct new worlds and deconstruct the worlds we know. This monograph opens with her earliest documentary photographs from the late 1970s and early 1980s, many never before seen, and includes her most recent works - large-scale serigraphs on felt and a work-in-progress video installation, made in collaboration with architect David Adjaye. This book features Simpson's photo-text pieces of the mid-1980s that first brought her critical attention. Also included are stills from moving picture installations, such as Interior/Exterior and Call Waiting, The Institute, and Momentum as well as drawings related to her film and video work. Throughout the volume Simpson's questioning of representation is evident, whether it is in her moving juxtaposition of text and image, her pairing of staged self-images with their sources in found photographs, or her haunting and nostalgic video, Cloudscape and its echo in the felt work Cloud.

最近チェックした商品