Guy Ben Ner : We've Lost. Zweisprachige Ausgabe (2023. 198 S. 100 Abb. 230 mm)

個数:

Guy Ben Ner : We've Lost. Zweisprachige Ausgabe (2023. 198 S. 100 Abb. 230 mm)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783775756662

Full Description

Strategies of Playful Resistance Within the Consumer Society

Guy Ben Ner makes a lot out of very little, radically integrating both himself and his private surroundings into his work. His family's apartment in Tel Aviv serves as a film location for the video artist, as do the aisles of a furniture store. In these often grotesque settings, the influence of economics and politics on the most intimate human relationships becomes apparent.

In conversation with his close friend and fellow artist Christian Jankowski, Ben Ner provides insight into the process of creating his works. For what seems improvised is based on months of research and draws on an extensive knowledge of film history, and it is this discrepancy between improvised situations and the rigor of his artistic concepts that characterizes his work. Using terms such as "aesthetics," "fantasy," "family," or "citation," curator Fanni Fetzer develops an alphabet of resistance in Ben Ner's oeuvre. Consequently, this publication aims to convey the artist's clear political stance and his strategy of playful resistance.

最近チェックした商品