Teaching History, Learning History, Promoting History : Papers from the Bielefeld Conference on Teaching History in Higher Education (Wochenschau Wissenschaft) (2018. 200 S. 21 cm)

個数:

Teaching History, Learning History, Promoting History : Papers from the Bielefeld Conference on Teaching History in Higher Education (Wochenschau Wissenschaft) (2018. 200 S. 21 cm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783734406850

Description


(Text)
How do students learn to act and think like historians? Historians from three continents report and reflect on the conditions, forms and results of teaching history in higher education. Wie finden Studierende in das geschichtswissenschaftliche Denken und Arbeiten hinein? HistorikerInnen von drei Kontinenten berichten über Voraussetzungen, Formen und Erträge ihrer Lehre.
(Table of content)
Friederike Neumann/Leah ShopkowEditors' NotePeter D'SenaIntroduction Leah ShopkowEpistemology and Tacit Knowledge: The Disconnect between Understandings of History Dennis Frey Jr.From Chronological Narrative to Inquiry & Analysis: A Structural Shift in Teaching World History KG HammarlundAuthentic Assessment in History Education: Emphasising the "Usefulness" of History Diana Jeater'Theory' as the Practice of Asking Questions: Moving Second Year History Undergraduates from Knowledge Acquisition to KnowledgeConstruction in a UK University David PaceDecoding Historical Interpretation: Teaching Systematic Questioning Richard A. Hawkins and Harvey WoolfGood Practice in British Higher Education History Work Placement LearningAdele Nye'Why Study History?': An Examination of Online Statements in Australian Universities 2008 - 2016 Aline Breuer, Andreas Frings, Andreas Linsenmann, and Jelena SuchanEmpirical Observations and Pedagogical Considerations on the Diversity of and Differences among Beginning Students in the Discipline of History Jörg van NordenStudents and Their 'Idea of History': A Theory based Testing of Hermeneutical and Narrative Competencies List of Contributors

最近チェックした商品