Information and Communication Technologies in Tourism 2012 : Proceedings of the International Conference in Helsingborg, Sweden, January 24-27, 2012 (1., 2012. 2012. XIV, 530 S.)

個数:

Information and Communication Technologies in Tourism 2012 : Proceedings of the International Conference in Helsingborg, Sweden, January 24-27, 2012 (1., 2012. 2012. XIV, 530 S.)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783704662484

Description


(Text)
The papers presented in this volume advance the state of the art in social media and Web 2.0, electronic tourism marketing, web site and search engine optimization, technology adoption and diffusion, online communities, tourism management and decision support, eLearning, mobile technologies and applications in tourism, recommender systems, e-intermediaries and networks in tourism, customer research in e-tourism and user generated content. The volume collects research papers of prominent scholars from around the world with a disciplinary background in the fields of social or computer sciences. The book covers among the most significant topics within the study field of electronic tourism and, likewise, addresses academics and practitioners interested in latest advancements in the electronic travel and tourism domain.
(Table of content)
Social media. - Electronic marketing. - Web site and search engine optimization. - Technology adoption and diffusion. - Online communities. - Tourism management, decision support and e-learning. - Mobile technology and services. - Recommender systems in tourism. - E-intermediaries and networks in tourism. - Customer research. - User generated content.
(Author portrait)
Matthias Fuchs (1939-2002) stand als Sohn von Schauspielern bereits mit neun Jahren auf der Bühne. Bekannt wurde er in den 50er-Jahren als Ethelbert in der Serie "Immensee". Danach folgten verschiedene Rollen am Theater und in Film- und Fernsehproduktionen. Von 1996 bis 2001 wirkte er u.a. als Erzähler bei der Hörspielreihe "Die drei ???" mit.
(Author portrait)
Francesco Ricci is the recipient of numerous academic awards and scholarships. Aside from academic research, Mr. Ricci's industrial experience includes short tenures at Air Products and Chemicals, Inc. and Bristol-Myers Squibb. He has lectured at the undergraduate level on chemical engineering thermodynamics as well as on reactor design.

最近チェックした商品