The impact of over-crowded classrooms to teachers and students : Interaction in the process of teaching and learning in selected primary schools in Arusha City Council, Tanzania (2017. 48 S. 210 mm)

個数:

The impact of over-crowded classrooms to teachers and students : Interaction in the process of teaching and learning in selected primary schools in Arusha City Council, Tanzania (2017. 48 S. 210 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783668540453

Description


(Text)
Research Paper (postgraduate) from the year 2016 in the subject Pedagogy - Pedagogic Sociology, grade: A (5.0), , course: Individual Research Project, language: English, abstract: Researchers aimed at investigating the impact of classroom over-crowdedness on teacher-student interactions in teaching and learning process and specifically identify the problems both teachers and students face in over-crowded classrooms and identify solutions to the problems and finally determine the relationship between over-crowded classrooms and teacher-student interaction in learning and teaching process. The researcher used questionnaires to collect data where the findings came up with the facts that noise making, failure to attend each student's need, restriction of teachers movement in the class, cheating in exams, wastage of time setting orders in class, difficulty in marking, and both teachers and students being stressed are the impacts resulting from over crowdedness in classrooms.The research has found that there is a relationship between classroom over crowdedness and teacher - student as the arrangement in the class limits teachers from moving from one place to another and also heavy work load makes teacher frustrate and stressed this let him bored and lose hope to his work.

最近チェックした商品