Television in peace-building during post-election violence in Kenya : Television Journalism and Peace-building (2015. 100 S. 220 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Television in peace-building during post-election violence in Kenya : Television Journalism and Peace-building (2015. 100 S. 220 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 100 p.
  • 商品コード 9783659686030

Description


(Text)
The media occupies a crucial position in society owing to its power over the masses' reasoning and its ability to influence, mobilize and to draw the public's attention to issues that would have otherwise passed under without being noticed. This role has been informed by the way in which the media is able to shape the audience's perceptions and the public's agenda. The media presents the opportunity to communicate to a large audience while at the same time, the ability to target particular segments of the audiences. This book looks at how television media in Kenya seized the opportunity to communicate peace messages, thus rallying the public to end of the violence that was ravaging the country. The book will be of interest to journalism students, journalists working in the area of conflict and conflict transformation,government agencies and other stakeholders working towards achieving a peaceful world.