Social Media as the Cosmo-Neighborhood : The Idea After The Global Village (2014. 68 S. 220 mm)

個数:

Social Media as the Cosmo-Neighborhood : The Idea After The Global Village (2014. 68 S. 220 mm)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783659662751

Description


(Text)
The world has been transformed through the internet into a global village , and apparently the social media plattforms transformed the world into a larger neighborhood covering many regions of the world. The powerful and popular social networks such as Facebook and Twitter came into people s lives through the Internet and it seems that they will stay. This study examines links between different phenomena through these platforms. Phenomena such (cohesiveness, desire to belong, sense of community, beliefs and opinions about different forms of the virtual platforms in correlation with trust in social media, criticism of information that is spread by these virtual platforms, and if people are influenced in consumer decision making. 159 International and Swedish students participated in a distributed questionnaire in both English and Swedish language in October and November 2012. According to their answers, they were observed tendencies such as to mistrust the platforms and also the information received, beliefs such that social media are controlled , negative critique, but au contraire an expression for a need for membership .

最近チェックした商品