Healthcare Innovations : Service and Product Design (Aufl. 2012. 68 S. 220 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Healthcare Innovations : Service and Product Design (Aufl. 2012. 68 S. 220 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783659124655

Description


(Text)
This investigation explores the role innovations play in the healthcare system within the UK. Discussions include the debate surrounding the definition of the term innovation, as well as the importance of innovations on patients and the current barriers that halt innovations being implemented. The study concludes by suggesting that the term 'innovation' is overused and therefore it is unsurprising that many people become confused, suggestions are made for more detailed definitions and possibly clearer definitions within specific industries. Other conclusions include recommendations on the way innovations are approached by the healthcare industry as well as the believed barriers to innovations.
(Author portrait)
Tom mainly teaches electronic product design and has been working between the fields of Interaction, physical computing and electronic product design for the last couple of years. His main interests lie in the area of technology mediated learning, value management and electronic product design.

最近チェックした商品