Transforming Sales Strategies : Conquering Markets Step by Step

個数:
電子版価格
¥16,360
  • 電子版あり

Transforming Sales Strategies : Conquering Markets Step by Step

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 288 p.
  • 商品コード 9783658468088

Full Description

This book explains how organizations can build new sales structures or evaluate and optimize existing ones. In volatile times with high customer expectations and interchangeable products and services, sales organizations need to be rethought or even completely restructured. Often, these organizations are historically developed, outdated, and operate rigidly, with hybrid approaches usually being entirely overlooked.

The author explains how decision-makers can systematically develop a detailed understanding of the market, customers, and organizational structure to optimize their sales channels and remain competitive. The book outlines, step by step, which employees and departments need to be involved and coordinated, and how analysis, planning, and implementation can succeed in each specific task area within the company—integrated, deliberate, and flexible. It's a book for anyone looking to secure a sustainable and successful future for their business.

Contents

Importance of Strategic Sales Structuring.- The Market: Building a detailed understanding of the market and competition.- The Customer: Developing a detailed understanding of buyers and customers.- The Channel: Determining sales channels and structuring options.- The Organization: Integrating and coordinating sales channels.- The Employees: Determining the number and distribution of employees.- The Management: Establishing strategic sales goals and their monitoring.

最近チェックした商品