How Are Chinese Only Children Growing : A Bioecological Systems Perspective (1st ed. 2017. 2017. 287 S. 8 SW-Abb. 210 mm)

個数:

How Are Chinese Only Children Growing : A Bioecological Systems Perspective (1st ed. 2017. 2017. 287 S. 8 SW-Abb. 210 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 言語 ENG,ENG
  • 商品コード 9783658168834

Full Description


Weiping Liu contends that the impacts of learning environments on Chinese only children must be studied from a bioecological systems perspective by considering the direct and joint effects of learning environments and personality within the macro-environments of culture, public policy etc. Samples were chosen randomly from the 1980s and 1990s Chinese only children (N=2105) ranging from junior high, senior high and college students in east, middle and west China. With data analyses such as exploratory factor analysis, hierarchical multiple regression analysis, MANOVA and ANOVA, hypotheses formulated on these research purposes were tested to be true, especially, in terms of desirable learning outcomes. The author also provided practical and theoretical discussions.

Contents

Family Environment.- Peer Relations.- Teacher Interpersonal Behaviour.- Cooperative Learning Outcomes and Cooperative Learning Environments.

最近チェックした商品