Lean Innovation : A Fast Path from Knowledge to Value (2011)

個数:

Lean Innovation : A Fast Path from Knowledge to Value (2011)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 189 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783642441479
  • DDC分類 658.4063

Full Description

Within manufacturing, Lean has lead to significant results throughout the world. But what happens when Lean meets Innovation? Is the needed creativity destroyed, or can Lean make the results of the organization even better?
In Lean Innovation, Claus Sehested and Henrik Sonnenberg reveal how a
managed iteration between creativity and effectiveness can ensure that the visions of top management are realized through the innovation processes. Lean can elevate the innovation processes to a new level where they become a true strategic differentiator.

The authors address the key challenges facing leaders of knowledge
organizations, and present a number of principles which they can use to bring more leadership into the innovation work. They also discuss methods which can increase result focus and continuous learning in the core innovation processes.

The book contains specific and practical examples from five companies who started on a Lean Innovation journey. Innovation Insights from Apple, Google, Toyota, IDEO and others are also included.

Contents

Part I Understanding the Background.- Introduction.- Chapter 1 The Potential of Lean Innovation.- Part II Understanding the Fundamentals.- Chapter 2 Understanding Innovation.- Chapter 3 Understanding Lean Innovation.- Part III Achieving Success with Lean Innovation.- Chapter 4 Releasing the Potential for Innovation.- Chapter 5 Active and Visible Management.- Chapter 6 Realizing Your Strategy through Portfolio Management.- Chapter 7 Projects Create Customer Value - Chapter 8 The Role of Project Support in Innovation.- Part IV Starting the Development Process.- Chapter 9 Fast from Knowledge to Value.- Postscript Fueled by a Dream.

最近チェックした商品