An evaluation of the use of computers in learning and teaching : A qualitative justification of CALL measuring its effectiveness in taeching language items (2009. 100 S. 220 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

An evaluation of the use of computers in learning and teaching : A qualitative justification of CALL measuring its effectiveness in taeching language items (2009. 100 S. 220 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783639195972

Description


(Text)
An evaluation Of The Use Of Computers In Learning And Teaching In A Tripoli Langauge Center is addressed to university students of TEFL interested in computer-assissted language learning. The discipline of CALL is relatively new and differs from other fields of study within Applied Linguistics for the basic reason that the rate of change of technology deeply influences theory, practice, and research. The focus in this book is on a qualitative justification of CALL measuring its effectiveness in teaching language items. The research adopts the reflective cycle approach to classrom change based on different elements: ICT- supported lessons in classroom or computer labs, materials and methodolgy.

最近チェックした商品