Differentiated Instructional Strategies : An Urban Middle School Approach to Reading (2013. 144 S. 220 mm)

個数:

Differentiated Instructional Strategies : An Urban Middle School Approach to Reading (2013. 144 S. 220 mm)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 144 p.
  • 商品コード 9783639059748

Description


(Text)
Urban middle schools face the overwhelming challenge of assisting a diverse population of learners in the area of literacy. Many of these students are in need of academic support, and require assistance from educators in reaching grade-level competency within the academic area of reading. Differentiation addresses the possibility of academically assisting each of these students. As a result, this study examined the types and the frequency of use of differentiated instructional strategies utilized by middle school teachers to assist learners in achieving grade-level reading competency. This case study analyzed the methods and the frequency of use of differentiation utilized by middle school teachers within all disciplines to assist low-level readers. Teachers of reading, in all academic areas, assisted in answering how they use differentiation, what factors determine which differentiated instructional strategies they use, what their knowledge and skills of the use of differentiation encompass, and their frequency of use of differentiation. The findings of this study have implications for staff development and suggestions for teachers.

最近チェックした商品