Omnipresence of Advertising (Studies in Philosophy, History of Ideas and Modern Societies 27) (2024. 204 S. 210 mm)

個数:

Omnipresence of Advertising (Studies in Philosophy, History of Ideas and Modern Societies 27) (2024. 204 S. 210 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 商品コード 9783631905838

Full Description

Nowadays advertising seems to be ubiquitous. We notice it everywhere, and we seem to intuitively grasp its pervasive nature. But is it possible to define it? This book is a pioneering attempt to offer a definition of the omnipresence of advertising. It is also an ethics-focused critique of this phenomenon through the lens of relational autonomy.
As relational beings, we need trustworthy others to support us in being ourselves and being autonomous. However, according to the argument of this book, the omnipresence of advertising leads to the erosion of trust necessary for such interpersonal support. Moreover, it hinders the development of critical reasoning and turns us into captive audiences, all of which undermines our autonomy competency. Is there still a way to enjoy ad-freedom?

Contents

Acknowledgments — 0 Setting the Scene — 1 Portraying the Omnipresence of Advertising — 2 Arguing Against the Omnipresence of Advertising Through the Lens of Relational Autonomy — 3 Conclusions: Towards Ad- Freedom — 4 The Legal Appendix — 5 The Ethical Appendix — 6 The Short Linguistic Appendix — References

最近チェックした商品