Prototype Modelling in Social-Emotional Education : At the Example of a COVID-19 Online Learning Environment (New Approaches in Educational and Social Sciences / Neue Denkansätze in den Bildungs- und Sozialwissens) (2022. 270 S. 78 Abb. 210 mm)

個数:

Prototype Modelling in Social-Emotional Education : At the Example of a COVID-19 Online Learning Environment (New Approaches in Educational and Social Sciences / Neue Denkansätze in den Bildungs- und Sozialwissens) (2022. 270 S. 78 Abb. 210 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 270 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783631872307

Full Description

The authors' analyses of innovations in social and socio-emotional education contribute to systematizing distance learning to represent children's and young people's socio-emotional competences and to model how they can be developed. Low social capital and poor mental health, a key feature of the COVID-19 pandemic, are leading to an increasing number of suicides among youth and adolescents. These factors, reflecting the changing social-emotional feelings of children, adolescents and teachers in schools during COVID-19, require a new vision and support for learning practices. Modelling a SEEP in the authors' vision would integrate family support, support for every teacher and child, success stories in the development of emotion therapy, and integrated practice in social pedagogical institutions, private initiatives and non-governmental organizations (NGOs).

Contents

Giedrė Kvieskienė & Gerd-Bodo von Carlsburg : Preface —Giedrė Kvieskienė : Introduction. Development of a Prototype of Social-Emotional Education —Martina Möller & Gerd-Bodo von Carlsburg : Social-Emotional Conceptualizations. Online Learning Innovations and Prototypical Interfaces —Arvydas Liepuonius : The Psychology of the Pandemic. Modelling of Social-Emotional Success in Educational Practice — Giedrė Kvieskienė, Nijolė Čiučiulkienė & Karmen Trasberg : Collaborative Academic, Social and Emotional Learning (CASEL) for Children and Young People —Vytautas Kvieska : Robots and Gamification for Social-Emotional Success —Giedrė Kvieskienė, Karmen Trasberg & Ilzė Ivanova : Social-Emotional Prototype Design with NEET —Ilona Tandzegolskienė, Danguolė Bylaitė-Šalavejienė, Aušra Rutkienė, Ilzė Ivanov, Karmen Trasberg & Nijolė Čiučiulkienė : Strategic Planning of Social and Emotional Skills Development: Methodology and Research —Gerd-Bodo von Carlsburg & Giedrė Kvieskienė : Finalization Remarks and Discussion —Giedrė Kvieskienė & Gerd-Bodo von Carlsburg : Concepts —Giedrė Kvieskienė & Gerd-Bodo von Carlsburg : Annexes —About the Editors — About the Authors.

最近チェックした商品