Teacher Education in (Post-)Pandemic and (Post-)Digital Times : International Perspectives on Intercultural Learning, Diversity and Equity (2024. 262 S. 25 Abb. 210 mm)

個数:

Teacher Education in (Post-)Pandemic and (Post-)Digital Times : International Perspectives on Intercultural Learning, Diversity and Equity (2024. 262 S. 25 Abb. 210 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 商品コード 9783631872222

Full Description

Drawing on experiences of the COVID-19 pandemic, this volume presents international and interdisciplinary perspectives on intercultural learning, diversity and equity in teacher education. With contributions from teacher educators from different fields and contexts, it explores the various challenges posed by the pandemic and reflects on the opportunities for teacher education in (post-)pandemic and (post-)digital times. Contributors present conceptual considerations and practical examples from (post-)pandemic times and share insights from different projects that have emerged from the sudden need to adapt to a (post-)digital world.

Contents

Silke Braselmann, Lukas Eibensteiner & Laurenz Volkmann - Introducing Teacher Education in (Post- )Pandemic and (Post- )Digital Times: International Perspectives on Intercultural Learning, Diversity and Equity - Part 1: Equity and Inclusion in (Post- )Pandemic Teacher Education - Christiane Lütge - Revisiting Foreign Language Education in Times of Crises: Perspectives for Digital, Cultural and Global Learning - Daniel Becker, Frauke Matz & Ricardo Römhild - Teachers as "Change Agents" in a World of Uncertainty: Designing a "Resilient Path" for the Education of (Foreign Language) Teachers - Kara Mitchell Viesca, Jenni Alisaari, Naomi Flynn, Svenja Hammer, Svenja Lemmrich, Sara Routarinne & Annela Teemant Orientations for Co- Constructing a Positive Climate for Diversity in Teaching and Learning - Lotta König & Eleni Louloudi - Critically Important: Integrating the Critical into English Language Teacher Education - Sofo Dolidze & Ivane - Mindadze Bildungsungleichheit und Lerneinbußen durch die Umstellung auf digitalen Fernunterricht: Problemstellungen der COVID- Pandemie am Beispiel Georgien - Amanda Halter & Caroline Rosenthal - Post-Pandemic Walden: An Examination of Thoreauvian Place- Based Education Through COVID and Beyond

最近チェックした商品