Methodology for the Natural Acquisition of Second Languages (Gdansk Studies in Language 15) (2020. 100 S. 210 mm)

個数:

Methodology for the Natural Acquisition of Second Languages (Gdansk Studies in Language 15) (2020. 100 S. 210 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 100 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783631808764

Full Description

This book presents a new methodology for facilitating the acquisition of second languages in a natural way.

This methodology aims to facilitate the acquisition of a second language in the same way that a child acquires his mother tongue, taking into account the characteristics of the environment of the acquisition of an L2, which in most cases is the classroom.

These pedagogic principles have been obtained through a detailed study of

infant and children's developmental psychology and the infant-directed speech (IDS), also known as Motherese.

The book also provides with the main criticism different methods and approaches had had over the years and explains why this method overcomes these criticisms to teach a second language effectively

Contents

1 Introduction - 2 Acquisition vs. Learning - 3 Methods and Approaches for the Acquisition of Second Languages - 4 Methodological Principles of the MNASL - 5 Conclusion

最近チェックした商品