English Language Education to Pupils with General Intellectual Giftedness (2019. 174 S. 20 Abb. 210 mm)

個数:

English Language Education to Pupils with General Intellectual Giftedness (2019. 174 S. 20 Abb. 210 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 174 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783631802113

Full Description

The topic of English language education for pupils with general intellectual giftedness is rare in worldwide research areas. Even though research into English language education receives great attention and similarly does gifted education, the connection is not very common. The aim of this research study is to investigate the state of, and current challenges to, English language teaching in gifted education. Multiple methods (participant observation, interview and survey) were used under the «umbrella» of the case study with the aim to achieve an in-depth understanding of the case. Research findings reflect which principles, teaching techniques, types of activities and materials are used, what English teachers' positions concerning their qualifications, experiences, beliefs and problems are, and what learning strategies gifted learners use when learning a foreign language.

Contents

English language teaching - Giftedness and talent - Teaching English to gifted pupils - Principles of educating gifted pupils - Teaching techniques in teaching English to gifted pupils

最近チェックした商品