Language Education : Controversies, Observations and Proposals (Gdansk Studies in Language .10) (2017. 282 S. 13 Abb. 210 mm)

個数:

Language Education : Controversies, Observations and Proposals (Gdansk Studies in Language .10) (2017. 282 S. 13 Abb. 210 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 282 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783631658802

Full Description

This collection of papers explores various issues in English language teaching in Poland, mainly at the secondary and tertiary levels. The topics include Content and Language Integrated Learning (CLIL), English for Specific Purposes (ESP), and e-learning. The contributions also deal with teaching public speaking, pronunciation and writing. The contributors explore language education from the perspective of cognitive linguistics and propose solutions concerning English for Specific Purposes (Technical Writing in English and Maritime English) as well. The book also investigates teaching not only languages but also, inter alia, geography and linguistics, concentrating on the use of metaphors, prototypes and cognitive models.

Contents

English in secondary and tertiary education in Poland - Content and Language Integrated Learning - Non-native bilingualism - Teaching public speaking - Teaching pronunciation - Teaching writing - Teaching Maritime English - Happening in education - Explanatory metaphors - Experiencing meaning - Prototypes and cognitive models in language education

最近チェックした商品