Collaboration in Language Testing and Assessment (Language Testing and Evaluation .26) (2012. 227 S. 210 mm)

個数:

Collaboration in Language Testing and Assessment (Language Testing and Evaluation .26) (2012. 227 S. 210 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 227 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783631635292

Full Description

The Guidelines for Good Practice of the European Association for Language Testing and Assessment (EALTA) stress the importance of collaboration between all parties involved in the process of developing instruments, activities and programmes for testing and assessment. Collaboration is considered to be as important as validity and reliability, providing a crucial prerequisite for responsibility and respect for students. The papers, covering a range of topics that consider both realities and prospects of collaboration, were originally presented at EALTA conferences from 2008 to 2010.

Contents

Contents: John H.A.L. de Jong: Foreword - Riikka Alanen/Ari Huhta/Scott Jarvis/Maisa Martin/Mirja Tarnanen: Issues and Challenges in Combining SLA and Language Testing Research - Jamie Dunlea/Neus Figueras: Replicating Results from a CEFR Test Comparison Project Across Continents - Karin Vogt: Adaptations of CEFR Descriptors to Local Contexts - Carole Sedgwick: Co-operation in Europe: 'Local' Practices and 'Global' Requirements - Carole Thomas: Working with the CEFR: The Bilkent Linking Project - Gudrun Erickson/Lisbeth Åberg-Bengtsson: A Collaborative Approach to National Test Development - Györgyi Együd/Zoltán Kiszely/Gábor Szabó: Comparing the Hungarian School-Leaving Examination with International Language Examinations - David Newbold: Local Institution, Global Examination: Working Together for a 'Co-certification' - Slobodanka Dimova: Matura's Rocky Road to Success: Coping with Test Validity Issues - Anders Johannessen Fikke/Hildegunn Lahlum Helness: Synergies and Tensions in Computerised Language Testing - June Eyckmans/Winibert Segers/Philippe Anckaert: Translation Assessment Methodology and the Prospects of European Collaboration - Laura Sadlier(†)/Beppie van den Bogaerde/Joni Oyserman: Preliminary Collaborative Steps in Establishing CEFR Sign Language Levels - Anne Dragemark Oscarson: Collaboration in Understanding Results - Selfassessment of EFL Writing - Lisbeth M. Brevik/Eli Moe: Effects of CLIL Teaching on Language Outcomes.

最近チェックした商品