コンピュータとゲーム(会議録)<br>Computers and Games : 4th International Conference, Cg 2004, Ramat-gan, Israel, July 5-7, 2004. Revised Papers (Lecture Notes in Computer Science)

個数:

コンピュータとゲーム(会議録)
Computers and Games : 4th International Conference, Cg 2004, Ramat-gan, Israel, July 5-7, 2004. Revised Papers (Lecture Notes in Computer Science)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 331 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783540324881
  • DDC分類 004

Full Description

This book constitutes the thoroughly refereed post-proceedings of the 4th International Conference on Computers and Games, CG 2004, held in July 2004. The 21 revised full papers presented together with one keynote article were carefully selected during two rounds of reviewing and improvement from 37 submissions. The papers cover all aspects of artificial intelligence in computer-game playing. Topics addressed include evaluation and learning, search, single-agent search and planning, and computer Go.

Contents

Efficient Control of Selective Simulations.- Game-Tree Search with Adaptation in Stochastic Imperfect-Information Games.- Rediscovering *-Minimax Search.- *-Minimax Performance in Backgammon.- Associating Shallow and Selective Global Tree Search with Monte Carlo for 9 x 9 Go.- Learning to Estimate Potential Territory in the Game of Go.- An Improved Safety Solver for Computer Go.- Searching for Compound Goals Using Relevancy Zones in the Game of Go.- Rule-Tolerant Verification Algorithms for Completeness of Chinese-Chess Endgame Databases.- An External-Memory Retrograde Analysis Algorithm.- Generating an Opening Book for Amazons.- Building a World-Champion Arimaa Program.- Blockage Detection in Pawn Endings.- Dao: A Benchmark Game.- Incremental Transpositions.- Kayles on the Way to the Stars.- Searching over Metapositions in Kriegspiel.- The Relative History Heuristic.- Locally Informed Global Search for Sums of Combinatorial Games.- Current Challenges in Multi-player Game Search.- Preventing Look-Ahead Cheating with Active Objects.- Strategic Interactions in the TAC 2003 Supply Chain Tournament.

最近チェックした商品