Research, Boundaries, and Policy in Networked Learning (Research in Networked Learning)

個数:

Research, Boundaries, and Policy in Networked Learning (Research in Networked Learning)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 191 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783319809700
  • DDC分類 370.1

Full Description

This book presents cutting-edge, peer reviewed research on networked learning organized by three themes: policy in networked learning, researching networked learning, and boundaries in networked learning. The "policy in networked learning" section explores networked learning in relation to policy networks, spaces of algorithmic governance and more. The "boundaries in networked learning" section investigates frameworks of students' digital literacy practices, among other important frameworks in digital learning. Lastly, the "research in networked learning" section delves into new research methods in the field.

Contents

Introduction.- Learning from a Deceptively Spacious Policy Discourse.- Policy networks, database pedagogies, and the new spaces of algorithmic governance in education.- The politics of networked learning in an age of austerity.- It's not all about the learner: a sociomaterial reframing of students' digital literacy practices.- Design for networked learning: framing relations between participants' activities and the physical setting.- Lost in transition?: Making sense of space: time configurations across workplace and educational boundaries.- A practice-grounded approach to 'engagement' and 'motivation' in networked learning.- Research methods are made by questioning: the post-disciplinary challenge of networked learning.- Mobile learning field activity: Pedagogy of simultaneity to support learning in the open.- Conclusion.

最近チェックした商品