Intelligent Technologies for Interactive Entertainment : 6th International Conference, INTETAIN 2014, Chicago, IL, USA, July 9-11, 2014. Proceedings (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engi

個数:

Intelligent Technologies for Interactive Entertainment : 6th International Conference, INTETAIN 2014, Chicago, IL, USA, July 9-11, 2014. Proceedings (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engi

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 153 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783319081885
  • DDC分類 004

Full Description

This book constitutes the proceedings of the 6th International Conference on Intelligent Technologies for Interactive Entertainment, INTETAIN 2014. The 8 full papers presented together with 4 special session papers, 4 panels and 6 extended abstracts were carefully selected from 26 submissions. The papers present interdisciplinary research, covering topics such as creativity applied to technology, AI, cognition and models of engagement and play. The special session papers address the topic of humor in intelligent environments.

Contents

A research on value chain structure of the performing arts consumers social media usage : Application of means-end chain theory and involvement.- Predicting Shot Success for Table Tennis using Video Analysis and Machine Learning.- Interactive Assessment Tools for Computational Thinking in High School STEM Classrooms.- Choreographing Digital Water for Interactive Water Performance.- Collaborative Choreography: A Critical Inquiry Into Designing Creative Interactive Systems.- Perception and manipulation of game control.- Head Pose Estimation by Perspective-n-Point Solution Based on 2D Markerless Face Tracking.- Special Session on Humor in Intelligent Environments Towards Environments that Have a Sense of Humor.- Understanding the Foundations and Devices in Humour to Determine Practical Design Methods for Systems that Create and/or Detect Humour.- Engaging Participation in STEM Education: Creating Meaningful Experiences with Interaction Design.- Radical Publishing: The Organization and Distribution of Art, Literature and Information in the 21st Century.

最近チェックした商品