(Re-)Mobilizing Voters in Britain and the United States : Political Strategies from Parties and Grassroots Organisations (1867-2020) (2021. VI, 230 S. 4 b/w tbl. 230 mm)

個数:

(Re-)Mobilizing Voters in Britain and the United States : Political Strategies from Parties and Grassroots Organisations (1867-2020) (2021. VI, 230 S. 4 b/w tbl. 230 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 商品コード 9783110710045

Full Description

This collective work offers a historical approach to the issue of voters' mobilisation and, through case studies, aims to expand the fi eld's research agenda by taking into account less familiar mobilising strategies from various groups or parties, both in Britain and the United States. Two different yet complementary approaches are used, one from the top down with political parties, the other from the bottom up with grassroots organisations, to analyze how these groups either (re-)connect citizens with politics or give birth to social movements which durably occupy and change the political landscape of the United States and Britain.

最近チェックした商品